Засновник та голова компанії Xiaomi Лей Цзюнь нещодавно наголосив, що китайська електронна продукція вже досягла світового рівня за технічними характеристиками та продуктивністю.

Залишилося лише отримати гідний рівень довіри покупців за межами Азії.

Для цього, на думку Лея Цзюня, треба робити речі не тільки якісними, але й привабливими на вигляд. Тому наступний етап розвитку – це дизайн.

«Люди обирають якісні товари, які гарно виглядають, – сказав голова Xiaomi, – У світі є чотири головні дизайнерські нагороди: дві – у Німеччині, одна – у США, одна – у Японії. Якщо Китай хоче стати світовою державою, я думаю, що ми повинні мати право виступати у світі дизайну та розвивати велику кількість дизайнерських талантів. Тільки зробивши хорошу роботу в дизайні, я думаю, що китайські бренди мають можливість робити все краще і краще в усьому світі».

Якщо Китай хоче стати світовою державою, я думаю, що ми повинні мати право виступати у світі дизайну та розвивати велику кількість дизайнерських талантів. 

Ідею про підвищення рівня якості китайської продукції Лей Цзюнь оголосив ще у момент створення компанії Xiaomi. Тоді він сказав, що настане момент, коли люди будуть пишатися написом на товарі «Made in China», і це стане своєрідним знаком якості.

Певною мірою продукція екосистеми Xiaomi та MiJia відповідає цим принципам. Конкуренція змусила і інших китайських виробників підтягуватися до рівня продавних компаній та їх стандартів якості.

Сподіваємось, зростання якості не дуже відіб’ється на ціні і вона залишиться традиційно китайською.

попередня статтяСтань Спайдерменом в супермаркеті!
наступна статтяXiaomi презентувала самокат-Мерседес
Mi-Yuri
Більше десяти років спеціалізуюсь на інформації про смартфони та інші портативні пристрої. Є спеціалістом у гаджетах екосистеми Xiaomi / MiJia, смартфонах Mi, Redmi, Pocophone, Black Shark. Маю багатий досвід роботи з технікою різних брендів. Підхожу до електроніки філософськи: оглядаю, користуюсь, аналізую, передбачаю тренди.