Завдяки сучасними маркетологам можна легко розкрити таємного лиходія в будь-якому потенційно касовому фільмі. Про це розповів журналістам Райан Джонсон, режисер блискучого “Ножі наголо” і зовсім не блискучого “Зоряні війни. Останній джедай”.

Як ми знаємо, продакт плейсмент існує в кіно в моменти “Прибуття поїзда” і є матеріальною основою існування кінематографа.

Також ми бачили, як з часом змінюються смаки публіки і моральні принципи, що дозволяють показувати чи приховувати ті чи інші деталі буття.

Наприклад, до кінця 80-х у фільмах в кадрі курили все, включаючи підлітків. А в 90-х – тільки лиходії. Тепер же режисери та сценаристи взагалі виключили вживання сигарет в кадрі, за винятком рідкісних випадків, коли це рухає сюжет.

Окреме питання – використання техніки. Автомобілі, телефони, гаджети, ракетні двигуни і музичні інструменти – все вони мають все добре роздивитися в кадрі лейбл, за появу якого відділи маркетингу розплачуються з кіноробів карбованою монетою.

Бувають, звичайно, і винятки. Наприклад, багато хто пам’ятає Зловісного Курильщика з “Секретних матеріалів”, що віддає перевагу цигаркам “Morley”. На вигляд вони, звичайно, нагадують “Мальборо”, але такими не є. Тому що “Morley” – вигаданий бренд, створений тільки для кіно і телебачення, щоб обійти закон про заборону реклами цигарок в фільмах з рейтингом 18 -.

Але, ми не про куріння. Останнім часом багато виробників, такі як Xiaomi , не тільки фінансують кіновиробництво ( “Аліта. Бойовий ангел”, фільми з Джекі Чаном останніх років), а й успішно просувають через них свою продукцію. І у маркетологів різних брендів дуже відрізняються погляди на використання своїх гаджетів героями.

Наприклад, Apple, як розповів Джонсон, наполягає на тому, щоб їх технікою користувалися тільки позитивні герої. Ситуація доходить до абсурду, тому що в кожному фільмі є герої, які переживають арку свого характеру. І ось якщо позитивний на вигляд персонаж еволюціонує в лиходія, він не користується айфоном з самого початку. Напевно, щоб не подумали, що саме цей пристрій довело його до поганих вчинків.

Що забавно, ще в 2013 році Френк Андервуд з “Карткового будиночка” був просто завалений технікою Apple, яку охоче демонстрував в кадрі.

Очевидно, після перетворення героя в закінченого негідника, а потім ще й скандала з виконавцем цієї ролі Кевіном Спейсі, керівництво змусило маркетологів з Купертіно “дути на воду”.

Але тепер справи підуть ще гірше. Всі старання продюсерів приховати від глядачів сценарій фільму до прем’єри, підуть прахом. Уважні любителі трейлерів відразу зрозуміють: немає у героя Айфона – значить негідник. І Голлівуд порве Еппл за мільйонні збитки. Чи навпаки. Або Xiaomi порве всіх. Тому що Джекі Чан хороший. І розмовляє по Redmi. Сидячи на розумному пилососі Roborock.

попередня статтяНазад у майбутнє: Cosmo Communicator
наступна статтяXiaomi збирає гроші на клавіатуру
Mi-Yuri
Більше десяти років спеціалізуюсь на інформації про смартфони та інші портативні пристрої. Є спеціалістом у гаджетах екосистеми Xiaomi / MiJia, смартфонах Mi, Redmi, Pocophone, Black Shark. Маю багатий досвід роботи з технікою різних брендів. Підхожу до електроніки філософськи: оглядаю, користуюсь, аналізую, передбачаю тренди.