У вівторок, 19 січня 2021 року напередодні нового сезону рольового онлайн-шутера Destiny 2, в сюжеті гри з’явилася нова місія. Ворон пропонує Стражам зайнятися пошуками нових Пір’їв Світу і в нагороду обіцяє свій корабель, про який вже йшла мова в попередній місії, нагородою в якій став револьвер “Хоукмун” ( “Hawkmoon”).

Місія проходить там же, на електростанції Тростленда в ЄМЗ (Європейській Мертвій Зоні).

Оскільки Деврім Кей нічого не знає про те, що відбувається, вхід в місію потрібно знайти самому. Для цього треба придивитися до парадного будівлі зліва від церкви (якщо дивитися на річку). Там на третьому поверсі знову сидить Яструб.

Але підніматися до нього не потрібно. Досить зайти на другий поверх і придивитися до стін напівзруйнованій кімнати з видом на церкву. І навіть пару разів вистрілити в камін.

Стіна зруйнується і в каміні, як в комірчині Папи Карло, відкриється прохід. Там і потрібно взяти місію.

Увага! Для правильного проходження і закриття тріумфів у вас повинен бути рівень Світла не менш 1270, повна команда з трьох чоловік і у всіх екіпіровані револьвери “Хоукмун” в перший слот.

Ми вирішили пройти місію, не читаючи мануалів і не дивлячись проходжень з рівнем 1262-1265 удвох. Спойлер: не пройшли.

Але досягли фінальної кімнати, і навіть витримали дві атаки босів. А також отримали 9 пір’їв Світу в 3-х місцях на електростанції.

Отже, розповідаємо що і як робити (плюс ВІДЕО).

Перший етап: стрибки по греблі


Після входу в камін, нас очікують коридори в стилі HL2, які виводять на подобу Косого провулка з Гаррі Поттера. В кінці його є затишне робоче місце з кріслом і ноутбуком. Але нам потрібно повернути праворуч задовго до нього. Уважно вивчіть праву стіну. Пройшовши до виходу на балкон, ми побачили греблю електростанції майже з того ж ракурсу, як і в минулий раз, коли ми заходили в трубу. Тепер же доведеться складніше завдання: пробігти по тілу греблі і залізти в технологічний тунель. Для цього потрібно стрибнути на стовбур дерева. Але перед цим бажано перевзутися в Топотуни або іншу броню з високою рухливістю і взяти заряджений меч.

Меч допомагає зробити ще один стрибок в польоті, що дуже корисно там, де його не вистачає. Завдання полягає в тому, щоб застрибнути на невеликий карниз одного з головних биків греблі, а потім – на верхній карниз. З нього можна легко перестрибнути на невелику металеву площадку. Під нею знаходиться вхід в потрібний нам тунель. Падаємо з неї вниз, підстрибуємо і підтягуємося в тунель.

Другий етап: Турбінна зала

Ми потрапляємо в турбінну залу електростанції. У ній, крім агресивних мобів, нас чекають три міні-боси: бар’єрний, перевантажений і нестримний. Вирішити проблеми з ними можна, огибаючи зал по периметру і відстрілюючи мобів і снайперів, вбиваючи всіх, хто може дати босам харчуватися ефіром і бути невразливими. Потім потрібно злегка пошкодити щити босів і вони зникнуть. У більш тісних приміщеннях електростанції з ними легко розправитися поодинці.

Третій етап: Пір’я Світла

На стінах близько турбін написані їх номери. Шукаємо цифри 3 і 4. Між ними з турбіни стрибаємо на балкончик, де після відходу посланників відчинилися двері. Відразу ж на стіні прямо знаходиться червоний вимикач. Він відкриє сітчасту двері, за якої лежить перший Перо Світла.

У наступній кімнаті знаходиться Посланник-чаклун, якого можна вбити.

Після цього треба повернутися в турбінну залу і стрибнути на балкон вище. Коридорами потрапляємо в бункер з декількома балкончиками до стелі. Стрибаємо по ним до запечатаної Темрявою двері, але в неї не заходимо, а дивимося направо наверх. На майданчику лежить друге Перо.

Повертаємося в турбінну залу і навпроти цифри 4 на стіні стрибаємо на балкончик вище і заходимо в двері. Направо спускаємося вниз і вбиваємо другого міні-боса. На рампі, переході посередині цеху знаходиться третє перо. Якщо не вбили третього боса, шукаємо його або виходимо в нижні двері цеху, спускаємося в турбінний зал і опиняємося біля цифри 2 на стіні. Переходимо зал і близько запечатаної двері бачимо Яструба, що запрошує нас на третю частину місії “Посланник”.

Четвертий етап: виживання

Пройшовши в двері, ми опиняємося в знайомій нам по минулим місіям і нальотам машинній залі зі зруйнованою стіною.
У центрі нас чекатимуть сильні супротивники: спочатку два чаклуна, потім лицарі і бар’єрний легіонер, а потім два бар’єрних боса.

На жаль, на них наші сили вичерпалися і ми покинули місію. Але після перемоги над ними, потрібно буде дійти до Осколка Мандрівника в знайомій нам по фінальної частині місії з “Хоукмуном” печери. По дорозі знайдуться ще два Пера Світла.

В нагороду Стражі отримують ще по екземпляру револьвера з іншими ролами, а також після декількох проходжень місії можна отримати корабель Ворона і закрити кілька тріумфів.

Не забувайте, що у всіх учасників бойової групи повинні бути екіпіровані револьвери “Хоукмун”. Також бажані потужна снайперська гвинтівка типу “Шепіт Хробака” і сильна автоматична зброя. Сезонний автомат “Морозний серпанок” показав свою неспроможність у боротьбі з потужними противниками, “Гнітючий голод” впорався з великими труднощами.

Також не зайвим буде заряджений меч у важкому слоті, гвинтівка розвідника і лінійно-плазмова гвинтівка.

А ось і відео з нашим проходженням. Не судіть суворо, ми пішли вперше і не підготувалися. А цього Destiny не прощає. Скоро зберемося з силами і знову до бою.